W tym roku padło na nasz oddział. To my będziemy organizować konferencję dla współpracowników i kontrahentów, a także franczyzobiorców. Na szczęście stosunkowo wcześnie dostaliśmy informację, że to my będziemy za nią odpowiedzialni, więc mieliśmy trochę czasy na przygotowanie szczegółów.

Konferencja w Trójmieście z dodatkowymi atrakcjami

konferencje trójmiastoWybór miejsca padł na Trójmiasto. Dobra lokalizacja, bo nie ma problemu z dojazdem, jest lotnisko, a poza tym późna wiosna oznacza, że spacery nad morze staną się atrakcją dla uczestników. Jeśli chodzi o konferencje trójmiasto oferuje sporo miejsc, w których mogą się odbyć. Ośrodki czy hotele, bliżej centrum albo w okolicy plaży. Nie było kłopotu, aby znaleźć odpowiednie oferty, ale ich obfitość sprawiła, że długo dyskutowaliśmy o tym, co wybrać. W końcu zdecydowaliśmy się na obiekt, który w ofercie miał przygotowanie w zasadzie całej konferencji. Mają na miejscu restaurację, więc catering zapewniony. Współpracują z firmą zajmująca się nagłośnieniem, oświetleniem i tym podobnymi technicznymi aspektami konferencji, więc przejmują dużo obowiązków, które byłyby na naszych barkach. Poza tym miejsce znakomite. Bardzo blisko morza, więc spacer będzie udanym pomysłem po zakończeniu pierwszego dnia. Sprawdziliśmy również miejsca noclegowe i także nam się spodobały. Siłownia, spa, basen, to wszystko sprawiło, że wybór padł akurat na to miejsce. Nie oznacza to jednak, że zakończyliśmy przygotowania. Jeszcze sporo pracy przed nami. Foldery, zaproszenia, działamy dalej.

Zorganizowanie konferencji z Trójmieście może się okazać świetnym pomysłem. Infrastruktura z pewnością jest jednym z argumentów „za”. Poza tym miejsce nad morzem także działa na wyobraźnię. Nie tylko spacery po plaży, ale także zwiedzanie może być interesującą opcją. A z pewnością jest co oglądać na miejscu.