W tym roku postanowiliśmy z mężem spędzić urlop w nieco inny sposób. Zazwyczaj jeździmy nad morze lub w góry jednak tym razem zamierzaliśmy wprowadzić pewną innowację. Stwierdziliśmy, że warto otworzyć się na inne regiony naszej pięknej Polski. Podjęliśmy decyzję, że spędzimy wakacje na Podlasiu, a naszą bazą noclegową będzie Augustów.

Piękne pensjonaty w Augustowie

pensjonat augustówByliśmy bardzo podekscytowani, kiedy zdecydowaliśmy, że ten urlop chcemy przeznaczyć na zwiedzenie Podlasia. Jeszcze nigdy nie byliśmy w tej części Polski. Słyszeliśmy jedynie, że tamtejsza przyroda powala z nóg. Na co dzień jesteśmy mieszkańcami wielkiego miasta i nie mamy zbyt wiele kontaktu z zielenią, nad czym bardzo ubolewamy. Dlatego też uśmiech cisnął nam się na usta na samą myśl, że spędzimy tydzień w tak pięknej, zielonej okolicy. Aby móc w pełni przygotować się do tych niesamowitych wakacji, musieliśmy wynająć odpowiedni pensjonat Augustów to duże miasteczko, wobec czego nie było problemu z wyborem odpowiedniego miejsca do noclegu. Zdecydowaliśmy się na spędzenie tygodnia w uroczym pensjonacie, położonym w samym sercu Augustowa. Po skontaktowaniu się z jego właścicielami czuliśmy, że nasza decyzja była bardzo dobra, ponieważ byli to bardzo mili ludzie. Gdy wszystkie sprawy organizacyjne mieliśmy dopięte na ostatni guzik, zaczęliśmy niemal odliczać dni do wyjazdu. Nie mogliśmy się doczekać wypoczynku w Augustowie!

Kiedy dotarliśmy do Augustowa, byliśmy oczarowani urodą tego miasteczka. Jednak jeszcze bardziej zauroczył nas pensjonat, w którym mieliśmy wynajęty pokój na tydzień naszego urlopu. Był przepiękny! Do tego jego właściciele byli niezmiernie sympatyczni. Od razu poczuliśmy, że jest to miejsce, w którym naprawdę wypoczniemy i naładujemy baterie.